Golden View Residence

סיפור ההצלחה של HGS GROUP
 
 פרויקט היוקרה הראשון מסוגו בעיר פלובדיב. לריאיון עם המשקיעות בפרויקט.
 
 המכירות יחלו באביב, עם היצע של דירות סטודיו ודירות יוקרה של 2-5 חדרים.
הפרויקט פונה לקהל מקומי בולגרי יחד עם משקיעים בינלאומיים מאנגליה, ישראל וגרמניה.
 
המתחם כולל 60 דירות גן, דירות מרווחות ודירות פנטהאוז בעיצוב אדריכלי יוצא דופן. המתחם יתפאר בקומפלקס ספא יוקרתי הכולל ספא בוטיק, מועדון ספורט ובית קפה, להנאת דיירי המתחם ומנויים פרטיים. כבעלי בתים במתחם אתם זכאים ליהנות מבונוס מיוחד, חלק בבעלות קומפלקס הספא היוקרתי.
 
 
תכנון הפרויקט מרשים ביופיו ומשתלב בחן בנוף הטבעי. בכל הדירות מרפסות גדולות הצופות לנוף המהמם של הרי הרודופי, ירוק באביב, שלג לבן בחורף. מסביב למתחם מדשאות ירוקות גדולות ושלוות, חנייה פרטית לדיירים ומבקרים, ורשת שבילי הליכה נמתחת לאורך השטחים הירוקים וסביב למתחם. כל הדירות פונות לכיוון דרום עם חלונות ענק וקירות זכוכית על מנת להכניס לבתים אור וחום. בדירות הפנטהאוז יהיה תקרות גבוהות במיוחד.
 
   
 
על אדריכל הפרויקט
 
HGS GROUP בחרה אחת מחברות האדריכלים המפורסמות ביותר במחוז פלובדיב כדי לתכנן את הפרויקט.
 
RT Consult Architects הוקמה בשנת 2005 על ידי האדריכלים Radko Todorov ו-Tsvetelina Todorova על מנת להציע שירותי אדריכלות ועיצוב פנים למגזר הפרטי, הציבורי והתעשייתי. RT יועצים לוקחת את ניהול הפרויקט משלב בניית הקונספט ועד הפיקוח הסופי על ביצוע איכותי של כל פרט ופרט.
 
האדריכלים רדקו טודורוב ודימטר אחריינוב מנצחים על הפרויקט מתוך תשוקה אמיתית לשלב בין המסורתי והמודרני בארכיטקטורה חדשנית. הגישה שלו לאדריכלות המודרנית מתחילה עם מחקר של החומרים, רעיונות חדשניים ומחקר של יחסים מרחביים באמצעות אנימציה ממוחשבת של ויז'ואלים ומודלים. הדגש הוא על הארכיטקטורה הן כשירות ללקוח והן כאומנות, מתוך הבטחה לשיתוף פעולה נעים בין היועצים, הלקוח והקבלן.
 
לקריאת כתבה על זכיית RT CONSULT בבנין השנה.
 
בתמונה: פגישה בין האדריכל רדקו טודורוב ונפתלי (תולי) הלוי